Meni

Adekvatan unos tekućine

Tijelu je potrebno mnogo tekućine

Pazite da unosite dovoljno tekućine jer tijekom trudnoće Vaše tijelo treba vodu, ne samo za transport hranjivih tvari nego i za krvotok i plodnu vodu. Odnosno voda je potrebna za brigu o još nerođenom dijetetu. Korisni napitci su voda, voćni napitci, sokovi od povrća, voćni i biljni čajevi.

Probajte jednostavno voćne HiPP sokove, koje ćete pomješati sa mineralnom vodom u omjeru 1:2.

Čega bi se trebali izbjegavati?

Trudnice bi trebale izbjegavati konzumaciju voćnih nektara i gaziranih napitaka, jer sadrže veće količine šećera i nepotrebno povećavaju kalorijski unos. Također bi trebalo izbjegavati konzumaciju alkoholnih pića.

Konzumacija kave i crnog čaja ne bi smjela biti više od 2 do 3 šalice dnevno. Konzumacija kofeina u većim količinama može imati negativne posljedice za dijete. Preporuča se konzumacija kave bez kofeina i biljnih čajeva.

I kad niste žedni treba piti tekućinu

Ukoliko nemate naviku uzimanja tekućine, možete si pomoći tako da konzumirate pića uz obroke. Uzimanje tekućine je stvar navike te se potrebno podsjećati kako se nebi zaboravilo.

Čak i kada nemate osjećaj žeđi potrebno je piti. Zbog toga bi bilo dobro da uvijek imate bocu mineralne vode ili čaja na stolu. Važno je znati da je i tijekom razdoblja dojenja potrebno konzumirati više tekućine.

Potreba za tekućinom

Žensko, nije trudna Trudnica Dojilja
Piće 1410 ml 1470 ml 1710 ml
Čvrsta hrana 860 ml 890 ml 1000 ml
Ukupno 2270 ml 2360 ml 2710 ml
Povećana potreba +90 ml +440 ml