Konzumirati odgovarajuće količine tekućine

Tijelu je potrebno mnogo tekućine

Trudna ili ne: važan je unos odgovarajuće količine tekućine

Obratite pažnju da dovoljno pijete, jer je Vašem tijelu posebno u trudnoći potrebna voda, ne samo kao transportno sredstvo nego i za dodatno stvaranje krvi i plodne vode kao i za opskrbu nerođenog djeteta. Korisno piće je na primjer baby voda, voćni sok sa vodom, povrtni sokovi, čaj od voća i povrća.

Probajte jednostavno voćne HiPP sokove, koje ćete pomješati sa mineralnom vodom u omjeru 1:2.

Čega bi se trebalo odreći?

Tokom trudnoće trebate smanjiti konzumaciju čistog voćnog nektara, voćnih sokova i limunada, jer se u njima krije velika količina šećera i time nepotrebne kalorije. Osim toga biste se trebali u potpunosti odreći alkohola radi zdravlja Vašeg djeteta.


Konzumiranje kafe i crnog čaja biste trebali smanjiti na 2-3 šoljice dnevno, jer previše kofeina može izazvati nepoželjne posljedice za majku i dijete. Bolje je dakle kafa bez kofeina i ukusni čajevi od trava.

I ko nije žedan treba piti tekućinu

Ko ne može piti puno može pronaći pomoć. Pijte pića koja su Vam ukusna u određeno vrijeme dana, kao npr. prijepodne, tokom radne pauze ili nakon posla. Piti je samo trening, jer se piti često jednostavno zaboravi.

I ko nije žedan treba piti tekućinu. Iz tog razloga trebate uvijek imati flašu vode ili čajnik u blizini, bez obzira da li na kuhinjskom ili radnom stolu. Nemojte zaboraviti: Vaša potreba za tekućinom raste posebno za vrijeme dojenja.

Potreba za tekućinom

Žensko, nije trudna Trudnica Dojilja
Piće 1410 ml 1470 ml 1710 ml
Čvrsta hrana 860 ml 890 ml 1000 ml