Konzumirati odgovarajuće količine tekućine

Tijelu je potrebno mnogo tekućine

Trudna ili ne: važan je unos odgovarajuće količine tekućine

Obratite pažnju da dovoljno pijete, jer je Vašem tijelu posebno u trudnoći potrebna voda, ne samo kao transportno sredstvo nego i za dodatno stvaranje krvi i plodne vode kao i za opskrbu nerođenog djeteta. Korisno piće je na primjer baby voda, voćni sok sa vodom, povrtni sokovi, čaj od voća i povrća.

Probajte jednostavno voćne HiPP sokove, koje ćete pomješati sa mineralnom vodom u omjeru 1:2.

Čega bi se trebalo odreći?

Tokom trudnoće trebate smanjiti konzumaciju čistog voćnog nektara, voćnih sokova i limunada, jer se u njima krije velika količina šećera i time nepotrebne kalorije. Osim toga biste se trebali u potpunosti odreći alkohola radi zdravlja Vašeg djeteta.


Konzumiranje kafe i crnog čaja biste trebali smanjiti na 2-3 šoljice dnevno, jer previše kofeina može izazvati nepoželjne posljedice za majku i dijete. Bolje je dakle kafa bez kofeina i ukusni čajevi od trava.

I ko nije žedan treba piti tekućinu

Ko ne može piti puno može pronaći pomoć. Pijte pića koja su Vam ukusna u određeno vrijeme dana, kao npr. prijepodne, tokom radne pauze ili nakon posla. Piti je samo trening, jer se piti često jednostavno zaboravi.

I ko nije žedan treba piti tekućinu. Iz tog razloga trebate uvijek imati flašu vode ili čajnik u blizini, bez obzira da li na kuhinjskom ili radnom stolu. Nemojte zaboraviti: Vaša potreba za tekućinom raste posebno za vrijeme dojenja.

Potreba za tekućinom

Žensko, nije trudna Trudnica Dojilja
Piće 1410 ml 1470 ml 1710 ml
Čvrsta hrana 860 ml 890 ml</