Nagrade & priznanja

Njemačka solarna nagrada

s lijeva na desno Jo Leinen, MdEP; 2.v.l.: Bernward Janzing, Moderator; Johannes Doms, član uprave HiPP, Dr. Simone Peter, Ministrica okoliša Saarland, Dr. Axel Berg, presjedavajući EUROSOLAR-Deutschland

05.11.2011
Evropsko udruženje za obnovljivu energiju EUROSOLAR dodjelilo je 05. novembra proizvođaču dječije hrane iz Pfaffenhofen-a HiPP-u njemačku solarnu nagradu 2011. HiPP je solarnom  nagradom dobio potvrdu svoje održive poduzetnićke filozofije, koju njeguje već dugi niz godina, ipak se „ekološki svjesna proizvodnja dječije hrane“ provlači kao tanka nit kroz historiju preduzeća. HiPP nije samo pionir u Bio-poljoprivredi, već je kao prvi proizvođač hrane u Evropi uveo okolišni menadžment certificiran od strane EMAS. Putem istrajne i održive realizacije ovo preduzeće stalno štedi energiju i resurse, a u međuvremenu proizvodi - uprkos uduplanja produkcije - u Njemačkoj CO2 neutralno. S obzirom da je globalno zagrijavanje usko povezano sa izumiranjem određenih vrsta životinja i biljaka, HiPP se na ovaj način angažuje za održivost biološke raznol

POS-Marketing nagrada

11.10.2011
Njemački POS-Marketing Award je ove sedmice 11. put uručen od strane POS-marketinškog udruženja POSMA. Odlikovali su mjerodavne POS-marketing-kampanje 2010. godine u 11 baznih i 3 dodatne kategorije - i to zlatnom, srebrenom i  bronzanom nagradom. HiPP je pri tome dva puta pogodio. U kategoriji “Mali budžet - veliki učinak” nagrađena je Dodatna hrana pakovanje od 6 komada + T-Shirt akcija, koja je realizovana povodom Svjetskog nogometnog prvenstva 2010. godine sa srebrenim POS Marketing Award. Zlatnu nagradu u toj godini nisu uručivali za ovu kategoriju. U kategoriji “Obrtna potrošna dobra” HiPP je sa istom akcijom postigao odlično treće mjesto. Zlato je dobila Coca-Cola prije Milke (Kraft Foods).

Odavanje časti za okolišni pakt Bavaria

27.09.2011
Odavanje časti za dugotrajni angažman u kooperativnoj zaštiti okoliša od strane okološkog pakta Bavaria, HiPP je bio jedan od potpisnika kada se osnivao okolišni pakt Bavaria „Zajednički štititi okoliš“ 23. oktobra 1995. godine. Kao preduzeće „od prvog časa“, HiPP je odlikovan za svoj dugogodišnji i uzorni angažman u okviru svečanosti u rezidencijalnoj crkvi  Minhen od strane Ministra pokrajne Söder zajedno sa drugim osnivačkim preduzećima. „Cilj okolišnog pakta je da po osnovi vlastite odgovornosti i dobrovoljnosti ojača angažman bavarskih preduzeća u polju okolišne zaštite, te da ih dalje izgrađuje. Članovi okolišnog pakta kao važni uzori daju svoj doprinos za održivu i ekološki prikladnu pokrajnu Bavariju“, kaže Söder. Ministar je u okviru ovih svečanosti odlikovao 120 gornjo-bavarskih preduzeća, koja se ubrajaju u prve članove okolišnog pakta Bavaria.

Salescup

08.06.2011
Za prošlogodišnju akciju dodatka ishrani „Radovati se uz gratis Fan-T-Shirt“ Hipp GmbH & Co. Vertrieb KG dobila je „Oskara prodajnog poticaja“. Nagradu dodjeljuju novine „Namirnice-novine direkt“, a dodjela nagrade održavala se 08.06.2011. u Wiesbaden-u. Na taj način je firma HiPP po prvi put uspjela dobiti marketinšku nagradu za područje poticaj prodaje. Tzv. „Salescup 2011“ dodjeljuje se u različitim kategorijama - mi smo nagrađeni u kategoriji „Industrijska promocija“ za posebnu efektivnost promocije kao i kreativnost naših dodatnih akcija od strane neovisnog stručnog žirija.

Časni trgovac

19.05.2011
U sklopu dana Saveznog udruženja u Hildesheim-u nagrađen je bavarski poduzetnik Prof.Dr. Claus Hipp (HiPP dječija hrana) od strane KKV-Savezno udruženje u prostorijama ITK-a u Hildesheim-u sa počasnom nagradom KKV-a „Počasni trgovac 2011“. Laudatio je držao pokrajniski ministar u uredu saveznog kancelara,  Eckart von Klaeden. Sa ovom počasnom nagradom katolički socijalni savez želi prisjećati na staru ključnu kompetenciju udruženja: Ideal „Časnog trgovca“. On s tim odlikuje preduzeća koja imaju „etički dobar odnos“ sa saradnicima, klijentima i društvom. Bitne kategorije su građanski angažman, poduzetnićka hrabrost i slobodno vodstvo.

Econosophen

06.04.2011
Minhen-06. aprila njemačka pomoćna organizacija "Human Plus e.V." odlikovala je proizvođača dječije hrane Claus-a Hipp sa nagradom "Econosophen". Ova nagrada se od strane međunarodno aktivne Chairity-organizacije daje jednom godišnje osobama i preduzećima sa visokom socijalnom odgovornošću, a za izvanredne zasluge. Human Plus e.V. je priznato društvo za opće dobro i humanitarnu pomoć, čije aktivnosti od 1998. godine u mnogim zemljama doprinose smanjenju gladi i siromaštva. Podrškom koju je Claus Hipp ponudio djeci u Haitiju i Pakistanu, ovaj tradicionalni poduzetnik pokazao je da ne čini dobro samo u poslu, već da mu je toi  lični zadatak, kako komentarišu iz organizacije.

Bavarska ustavna medalja

01.12.2010
Minhen-odlazeći intendant bavarskog radija (BR), Thomas Gruber i proizvođač dječije hrane Claus Hipp odlikovani su u Minhenu sa zlatnom ustavnom medaljom.

Oba dobitnika preuzela su medalju u četvrtak u bavarskom pokrajinskom parlamentu. Presjednica pokrajinskog parlamenta Barbara Stamm (CSU) odala je čast još 43 ličnosti za njihov građanski angažman. 14 nosioca nagrade dobili su zlatnu medalju, te je još izručena 31 srebrena medalja.

Pro Biokultura

27.11.2010. godine u Budimpešti se održala manifestacija od velikog značaja. XXIII Dan nauka od Biokulture dijele se nagrade za izvanredan učinak u mađarskoj Biokulturi. Ove godine je tu nagradu, medalju i Diplom Pro Biokultura dobio direktor HiPP Kft., gospodin Csaba Bódi.

Poduzetnik godine

12.11.2010
U petak, 12. novembra Prof. Dr. Claus Hipp dobio je u Frankfurt na Main-u renomiranu ekonomsku nagradu „Poduzetnik godine 2010.“.  Dobitnici nagrade imaju ekonomsku moć i osjećaj odgovornosti.

Osim toga je Prof Dr. Claus Hipp nominovan za „World Entrepreneur of the Year 2011“. Ova međunarodna dodjela nagrade održaće se u proljeće 2011. god. u Monte Carlu.

U Staroj Operi Frankfurt,  Ernst & Young odao je čast „Poduzetnicima godine 2010.“. „Dobitnici su uvjerili žiriji sa svojom stopom rasta ali i svojom spremnošću na rizik i društvenim angažmanom“, rekao je Wolfgang Glauner, organizator i dođa projekta u takmičenju.

Steiger Award u kategoriji okoliš

13.03.2010
13. marta 2010. godine u Bochum-u je dodjeljen Steiger Award, stoji za toleranciju i ljudskost.

Claus Hipp dobiva nagradu u kategoriji okoliš, „jer je kao poduzetnik već decenijama ima predstave vrijednosti u koje se ubraja i održavanje i čuvanje prirode, te zaštita okoliša. Claus Hipp stalno ukazuje na opasnosti zagađenja prirode. Za njega također nije kontradiktorno proizvoditi u Njemačkoj; time stvarati radna mjesta i istovremeno voditi preduzeće moderno i prema najnovijm odredbama zaštite okoliša.“

Njemačka nagrada održivosti

06.01.2009
Njemačka nagrada održivosti u kategoriji održiva kupovina

Za svoje zasluge u području održiva kupovina HiPP je dobio Njemačku nagrada održivosti. Firma prati već dugo vremena menadžment održivosti na najvećem nivou. Od kupovine preko produkcije do distribucije i administracije prate se načela održivosti. HiPP realizuje ova načela na izvanredan način u predjelu kupovine. HiPP je sa ca. 25.000 tona širom svijeta najveći prerađivač organsko-bioloških sirovina.

Nagrada za zaštitu okoliša „Zlatni cvijet od Rheydt“

13.09.2009
Ovogodišnji dobitnik nagrade, Claus Hipp već je prije 30 godina bio pionir po pitanjima dječije hrane iz strogo biološke poljoprivrede i time je bio „hrabro jedan korak ispred svog vremena“, hvalio je gradonačelnik Norbert Bude počasnog gosta. Claus Hipp svojim imenom ne garantuje samo za biološku sadnju, dodao je presjedavajući kuratorija za dodjelu Zlatnog cvijeta, Dr. Gottfried Arnold u svojoj Laudatio: „uproteklim godinama je u svom preduzeću smanjio produkciju CO2 za više od 90%, najveći dio opskrbe energijom dolazi iz obnovljivih sirovina. Potrošnja vode smanjila se za 40% po svakoj proizvedenoj toni“. Društvo je sa Claus Hipp-om postalo „više ekološki, više ljudski i svjesnije“, kaže govornik.

Marka stoljeća

15.10.2009
15. oktobra je izdavačka kuća Deutsche Standards EDITIONEN u okviru sajma knjiga u Frankfurtu predstavila 16. izdavanje „Marke stoljeća“.

250 velikih imena, među njima i HiPP, dokumentovali su ekonomsku snagu njemačkih markiranih proizvoda. Pokazuju proizvode koji su jednako emblematični za čitavu vrstu proizvoda. Mašina za veš? Teddy-bear? Gumene bombone? Hrana za bebe? - tačno: Miele, Steiff, Haribo und HiPP!

Ova knjiga markiranih artikala dostupna je u svim knjižarama njemačkog govornog područja i jedno izdanje „Marke stoljeća“ nalazi se npr. u svakom Goethe-Institutu i u svakoj ambasadi šriom svijeta.